THENIVA RETURNZ

Αυτό δεν είναι εμποροπανήγυρι. Αυτό δεν είναι αγελαδοπάζαρο. Αυτό είναι Ροντέο, λαέ της Σέρες Μάντρες, λαέ της Γκρέτσια Μορένα...

Thursday, August 03, 2006

ΚΑΘΑΡΙΣΕ Ο ΦΑΔΕΡ

Ο αγαπητός συν-μπλόγκερ και κάφρος (ωραίος τύπος) Me ανάβει και δεύτερο τσιγάρο, παρακολουθώντας τον αγώνα της Εθνικής μπάσκετ με τους Γάλλους. Ο κύριος με το κυάλι στην μπροστινή σειρά γίνεται έξαλλος και αποφασίζει να εκφράσει την οργή του με τρόπο πολύ καθώς πρέπει.
"Σε παρακαλώ πολύ, μην ξανανάψεις τσιγάρο".
"Σας ενοχλεί ε; Συγγνώμη".
Όχι όμως, δεν τον ενοχλεί, είναι ζήτημα αρχής όπως μας εξηγεί, έτοιμος να εκραγεί.
"Το ξέρω, είσαι νεολαίος (σ.σ. 29, να τ' αφήσώ;) αλλά πρέπει να έχουμε αρχές. Να υπακούμε σε αυτά που επιβάλλει η κοινωνία. Και αν καπνίζουν κι άλλοι, να τους απομονώσουμε."
Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ απόλυτα. Πιστεύω στους νόμους και τους κανόνες. This is not Nam you know. Ωστόσο, πρόσεξα ότι δίπλα του βρισκόταν νεανίας-σκατόφατσα, προφανώς ο γιός του, ο οποίος ένιωσε εμφανώς ντροπιασμένος από την αυταρχική, δίκαιη αλλά κοινωνικά παρωχημένη συμπεριφορά του άπερ κλας φάδερ. Όλο αυτό το θεατρινίστικο ξέσπασμα παραδειγματισμού (βλέπεις γιε μου τι δε θέλω να γίνεις όταν μεγαλώσεις) σε συνδυασμό με την ελεεινή σοβαροφάνεια του κυρίου με έκανε να θέλω να ανάψω μπάφο και να του τον περάσω. Να ουρλιάξω στο αυτί του "έλα μωρή καύλα Διαμαντίδη". Να τον κλωτσήσω με το γόνατο, αλλάζοντας θέση βολέματος. Να κλάσω στη μούρη του και να βγάλω στεναγμό ανακούφισης. Να του βάλω στα ακουστικά τον καινούριο δίσκο των Venom.
Φυσικά (επειδή όπως σας είπα, συμφωνώ επί της αρχής) έκανα αβαβά το όλο θέμα και δεν ξαναάναψα ούτε εγώ τσιγάρο στη διάρκεια της φιλικής αναμέτρησης. Άραγε είμαι έτοιμος για την πατρότητα;

5 Comments:

Blogger me said...

Θέλω να δηλώσω υπευθύνως ότι έχω μετανιώσει για τον πολιτισμένο τρόπο με τον οποίο αντέδρασα στη φασιστόφατσα φάδερ.

Είμαι σίγουρος ότι του χει λήψει ο Παπαδόπουλος "γιατί τότε ήταν τα πράγματα σε τάξη".

Επίσης ότι θεωρεί ότι οι μαύροι, οι Αλβανοί και οι γκέι δεν είναι εντελώς κανινικοί και θα πρεπε να τους εκτοπίσουμε από την υγιή μας κοινωνία.

Και ότι οι ανύπαντρες μητέρες θα πρεπε να τιμωρούνται με δημόσιο λιθοβολισμό οι παλιοπουτάνες.

Και πολλά άλλα τέτοια.

Σάλτα και γαμήσου γέρο.

Μη σου βάλω την κορνιζαρισμένη φωτό του Κωνσταντίνου στον κώλο.

6:22 AM  
Blogger bbchris said...

Εγώ είμαι με τον μπάρμπα!

Ο μπάρμπας σκέφτηκε πρώτα οικονομικά. Σου λέει με τον ρυθμό που καπνίζουν τα κωλόπαιδα, θα τους τελειώσουν τα τσιγάρα και θα μ' αρχίσουν την τράκα. Έχουν συνειδητοποιήσει πόσο θα πάνε τα τσιγάρα μετά τις αυξήσεις Αλογοσκούφη; Πως να τα βγάλω πέρα μ' έναν μισθό; Έχω και το παιδοβούβαλο να ταΐσω. Μια κατσαρόλα φακές θέλει στην καθισιά του.

Μετά σκέφτηκε οπτικώς. Αυτές οι μπουρούχες που καπνίζει ο me, βγάζουν πολύ κάπνα και μου θολώνει ο φακός στα κυάλια. Δεν έχω και χαρτομάντηλα να τα καθαρίζω. Αν στείλω το παιδοβούβαλο να μου πάρει σίγουρα θα χαθεί, όπως είχε κάνει την τελευταία φορά στο πανηγύρι της Παναγίας Σουμελά που τον είχα στείλει να μου πάρει τσιγάρα.

Τελικά είναι πολύ δύσκολο να είσαι πατέρας την σήμερον ημέρα...

7:26 AM  
Blogger THE NIVA said...

Κάτι τέτοια λες Κρις και με κάνεις να αναθεωρώ...

7:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

ποσο ηταν το σκορ εκεινη την ωρα?

1:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kale mou file Niva,
xairomai pou apektises ksana blog (kai pas gia alli mia fora enantia sta kiklwmata pou se ithelan fimwmeno)
kai deuteron kala re malaka, ola ston ME tixainoun? diladi stin arxi (kairo prin) tou etixa egw, kai twra ston agwna o tipos autos , ti gantemia einai auti.. (kai kala egw giati eimai kai tou xwrou, parolo pou efiga, o tipos me ta kialia omws se poion xwro kinitai?)



P.S. OUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

7:23 AM  

Post a Comment

<< Home